PeLiTa HaTi

ya ALLAH dalam aku mencari CINTA AGUNGMU aku diuji Ya ALLAH....BERIKANLAH AKU JALAN YG LURUS

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us

HAMBA ALLAH

Rendahkanlah dirimu....tapi jangan sampai islam direndahkan
carilah ilmu...tapi jangan sampai tersalah sumber
berjalanlah kemana sahaja....hindari tempat yang mengundang dosa
bercakaplah..jika perlu...diamlah jika perlu....
berhujahlah jika tepat...dan sahih..
wahai telinga yang mendengar mulut berkata....
wahai hati ladang segalanya...mari kita sujud kepada ALLAH
Monday, November 29, 2010
Posted by pelita hati

AKU SAYANG PADANYA YA ALLAH....

hati yang genbira dan bersyukur mendapatnya
mungkin kali ini perlu berdepan dengan kehilangan..dimana nak dicari power itu?

sedang para sahabat yang istimewa juga ada SAIDINA ABU BAKAR...layakkah aku mendapat kasih sayang daripada insan yang aku sayangi.....

hati terasa pedih dalam lakonan yang tak mampu ingin aku galas lagi...hanya ALLAH tampat aku mengadu.....aku tak mampu

kebenaran yang tersimpan tak mampu aku suratkan..aku teraniaya ya ALLAh tapi tangan aku tak mampu membetulkannya......

nilailah setiap yang hadir sahabat dan teman kerana tanpa nilaian kita munkin termakan racun yang membunuh secara senyap.

munkin bersahaja bagi kta tapi sakit dan pedih bagi orang lain

ya ALLAH BANTULAH SAYA

0 comments: